Termeni si Conditii Generale

1. Dispoziții de bază

1.1. Aceste condiții generale de afaceri (denumite în continuare „condiții de afaceri”) ale companiei de afaceri PRG Trading Group sro, cu sediul social la Denisova 1300 / II, 377 01 Jindřichův Hradec, Republica Cehă, IČ: 02630664, DIČ: CZ02630664, înscrise în registrul comercial ținut de Tribunalul regional în České Budějovice, Secțiunea C, Insert 22460 (denumit în continuare „Vânzătorul”), în conformitate cu prevederile Secțiunii 1751 (1) din Legea nr. 89/2012 Coll., Codul civil (denumit în continuare „Codul civil”), reglementează drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante. care decurge în legătură cu sau pe baza unui contract de cumpărare (denumit în continuare „contractul de cumpărare”) încheiat între vânzător și o altă persoană fizică (denumit în continuare „cumpărător”) prin intermediul magazinului online al vânzătorului. Magazinul de internet este operat de vânzător pe un site web situat la adresa de internet https://www.xiaomi-store.cz/ (denumit în continuare „site-ul web”), prin interfața site-ului web (denumită în continuare „interfața web a magazinului”).

1.2. Condițiile comerciale nu se aplică cazurilor în care persoana care intenționează să cumpere bunuri de la vânzător este o persoană juridică sau o persoană care acționează atunci când comandă bunuri în cursul afacerii lor sau în cadrul profesiei lor independente.

1.3. Dispozițiile care se abat de la condițiile comerciale pot fi convenite în contractul de cumpărare. Prevederile abateri din contractul de cumpărare au prioritate față de prevederile termenilor și condițiilor.

1.4. Prevederile condițiilor de afaceri fac parte integrantă din contractul de cumpărare. Contractul de cumpărare și condițiile comerciale sunt întocmite în limba cehă. Contractul de cumpărare poate fi încheiat în limba cehă.

1.5. Formularea termenilor și condițiilor poate fi modificată sau completată de către vânzător. Această prevedere nu afectează drepturile și obligațiile care decurg în perioada de valabilitate a versiunii anterioare a termenilor și condițiilor.

2. Cont de utilizator

2.1. Pe baza înregistrării cumpărătorului efectuată pe site, cumpărătorul poate accesa interfața sa de utilizator. Din interfața sa de utilizator, cumpărătorul poate comanda bunuri (denumit în continuare „cont de utilizator”). Dacă interfața web a magazinului o permite, cumpărătorul poate comanda și bunuri fără înregistrare direct de pe interfața web a magazinului.

2.2. Atunci când se înregistrează pe site și când comandă bunuri, cumpărătorul este obligat să precizeze toate datele corect și cu adevărat. Cumpărătorul este obligat să actualizeze datele specificate în contul de utilizator în cazul oricărei modificări. Datele furnizate de cumpărător în contul de utilizator și la comandarea bunurilor sunt considerate corecte de către vânzător.

2.3. Accesul la contul de utilizator este securizat printr-un nume de utilizator și o parolă. Cumpărătorul este obligat să păstreze confidențialitatea cu privire la informațiile necesare pentru accesarea contului său de utilizator.

2.4. Cumpărătorul nu are dreptul să permită utilizarea contului de utilizator către terți.

2.5. Vânzătorul poate anula contul de utilizator, mai ales dacă cumpărătorul nu își folosește contul de utilizator mai mult de 1 an sau dacă cumpărătorul își încalcă obligațiile în temeiul contractului de cumpărare (inclusiv condițiile comerciale).

2.6. Cumpărătorul recunoaște că este posibil ca contul de utilizator să nu fie disponibil non-stop, în special în ceea ce privește întreținerea necesară a echipamentelor hardware și software ale Vânzătorului sau întreținerea necesară a hardware-ului și software-ului terților.

3. Încheierea contractului de cumpărare

3.1. Toate prezentările bunurilor plasate în interfața web a magazinului au caracter informativ, iar vânzătorul nu este obligat să încheie un contract de cumpărare cu privire la aceste bunuri. Dispozițiile articolului 1732 alin. 2 din Codul civil nu se aplică.

3.2. Interfața web a magazinului conține informații despre bunuri, inclusiv prețurile bunurilor individuale și costul returnării bunurilor, dacă bunurile nu pot fi, prin natura lor, returnate prin poștă obișnuită. Prețurile mărfurilor sunt enumerate, inclusiv taxa pe valoarea adăugată și toate taxele aferente. Prețurile mărfurilor rămân valabile atât timp cât sunt afișate în interfața web a magazinului. Această prevedere nu limitează posibilitatea vânzătorului de a încheia un contract de cumpărare în condiții convenite individual.

3.3. Interfața web a magazinului conține, de asemenea, informații despre costurile asociate ambalării și livrării mărfurilor. Informațiile privind costurile asociate ambalării și livrării bunurilor furnizate în interfața web a magazinului sunt valabile numai în cazurile în care bunurile sunt livrate pe teritoriul României.

3.4. Pentru a comanda mărfuri, cumpărătorul completează formularul de comandă din interfața web a magazinului. Formularul de comandă conține în special informații despre:

     3.4.1. bunurile comandate (bunurile comandate sunt „inserate” de cumpărător în coșul de cumpărături electronic al interfeței web a magazinului),

     3.4.2. metoda de plată a prețului de achiziție a bunurilor, informații despre metoda necesară de livrare a bunurilor comandate și

     3.4.3. informații cu privire la costurile asociate livrării bunurilor (denumite în continuare „comandă”).

3.5. Înainte de a trimite comanda către vânzător, cumpărătorul este autorizat să verifice și să schimbe datele pe care cumpărătorul le-a introdus în comandă, chiar și în ceea ce privește capacitatea cumpărătorului de a detecta și corecta erorile comise la introducerea datelor în comandă. Cumpărătorul trimite comanda către vânzător făcând clic pe butonul „Confirm comanda”. Datele enumerate în comandă sunt considerate corecte de către vânzător. Imediat după primirea comenzii, Vânzătorul va confirma această primire către Cumpărător prin e-mail, la adresa de e-mail a Cumpărătorului specificată în contul de utilizator sau în comandă (denumită în continuare „Adresa de e-mail a Cumpărătorului”).

3.6. În funcție de natura comenzii (cantitatea de mărfuri, prețul de achiziție, costurile de transport estimate), vânzătorul este întotdeauna îndreptățit să solicite cumpărătorului confirmarea suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau telefonic).

3.7. Relația contractuală dintre vânzător și cumpărător apare din livrarea acceptării comenzii (acceptare), care este trimisă de vânzător cumpărătorului prin e-mail la adresa de e-mail a cumpărătorului.

3.8. Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță la încheierea contractului de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător în utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile apelurilor telefonice) vor fi suportate chiar de cumpărător, iar aceste costuri nu diferă de tariful de bază.

4. Prețul bunurilor și condițiile de plată

4.1. Prețul bunurilor și orice costuri asociate cu livrarea bunurilor în temeiul contractului de cumpărare, cumpărătorul poate plăti vânzătorului în următoarele moduri:

      a) card de plată în numerar sau fără numerar la sediul vânzătorului la Římská 24, 120 00, Praga, Republica Cehă;

      b) în numerar la livrare sau cu card de credit (dacă transportatorul o permite) la locul specificat de cumpărător în comandă;

      c) transfer fără numerar în contul vânzătorului nr. 2400547100/2010 în CZK sau în contul nr. 2900547107/2010 în EUR. Ambele conturi sunt păstrate la Fio banka, a.s., V Celnici 10, 117 21 Praga 1, Republica Cehă (denumit în continuare „Contul vânzătorului”);

      d) fără numerar prin sistemul de plăți GoPay;

4.2. Odată cu prețul de cumpărare, cumpărătorul este obligat să plătească vânzătorului costurile asociate ambalării și livrării bunurilor în suma convenită. Cu excepția cazului în care se prevede altfel în mod expres, prețul de achiziție include și costurile asociate livrării bunurilor.

4.3. Vânzătorul nu necesită un depozit sau altă plată similară de la cumpărător. Acest lucru nu afectează prevederile articolului 4.6 din Termeni și condiții privind obligația de a plăti în avans prețul de achiziție al bunurilor.

4.4. În cazul plății în numerar sau în cazul plății la livrare, prețul de achiziție se plătește la primirea bunurilor. În cazul plății fără numerar, prețul de achiziție se plătește în termen de 5 zile de la încheierea contractului de cumpărare.

4.5. În cazul plății fără numerar, cumpărătorul este obligat să plătească prețul de achiziție al bunurilor împreună cu simbolul de plată variabilă. În cazul plății fără numerar, obligația cumpărătorului de a plăti prețul de achiziție este îndeplinită atunci când suma relevantă este creditată în contul vânzătorului.

4.6. Vânzătorul are dreptul, mai ales în cazul în care cumpărătorul nu furnizează o confirmare suplimentară a comenzii (articolul 3.6), să solicite plata întregului preț de cumpărare înainte de a trimite bunurile cumpărătorului. Dispozițiile articolului 2119 alin. 1 din Codul civil nu se aplică.

4.7. Orice reduceri la prețul bunurilor oferite de vânzător cumpărătorului nu pot fi combinate între ele.

4.8. Dacă acest lucru este obișnuit în relațiile de afaceri sau dacă se prevede astfel prin reglementări legale în general obligatorii, vânzătorul va emite cumpărătorului un document fiscal - o factură - cu privire la plățile efectuate pe baza contractului de cumpărare. Vânzătorul este un plătitor al taxei pe valoarea adăugată. Documentul fiscal - factura va fi emisă de către vânzător cumpărătorului după plata prețului bunurilor și va fi trimisă în format electronic la adresa electronică a cumpărătorului.

4.9. Conform Legii privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să elibereze o chitanță cumpărătorului. În același timp, este obligat să înregistreze veniturile primite la administratorul fiscal online; în cazul unei defecțiuni tehnice, în cel mult 48 de ore.

 

5. Retragerea din contractul de cumpărare

5.1. Cumpărătorul recunoaște că, în conformitate cu dispozițiile articolului 1837 din Codul civil, nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri, care a fost modificat în conformitate cu dorințele cumpărătorului sau pentru acesta, din contractul de cumpărare pentru livrarea de bunuri și bunuri perisabile. , care a fost iremediabil amestecat cu alte bunuri după livrare, din contractul de cumpărare pentru furnizarea de bunuri într-un pachet sigilat, pe care consumatorul l-a scos din ambalaj și nu poate fi returnat din motive de igienă, și din contractul de cumpărare pentru furnizarea înregistrării audio sau video sau a programului de computer ambalaj original.

5.2. Dacă nu este un caz menționat la articolul 5.1 din Termeni și condiții sau un alt caz în care nu este posibil să se retragă din contractul de cumpărare, cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în conformitate cu articolul 1829 alineatul 1 din Codul civil, în termen de paisprezece (14). ) zile de la primirea bunurilor și în cazul în care obiectul contractului de cumpărare este mai multe tipuri de bunuri sau livrarea mai multor părți, această perioadă curge de la data primirii ultimei livrări de bunuri. Retragerea din contractul de cumpărare trebuie trimisă vânzătorului în perioada specificată în fraza anterioară. Pentru a se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul poate folosi formularul eșantion furnizat de vânzător, care formează o anexă la termenii și condițiile. Retragerea din contractul de cumpărare poate fi trimisă de cumpărător la adresa biroului vânzătorului sau la adresa de e-mail a vânzătorului info@xiaomi-store.cz.

5.3. În cazul retragerii din contractul de cumpărare în conformitate cu articolul 5.2 din Termeni și condiții, contractul de cumpărare este anulat de la început. Bunurile trebuie returnate vânzătorului în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea contractului către vânzător. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, cumpărătorul suportă costurile asociate returnării bunurilor către vânzător, chiar dacă bunurile nu pot fi returnate din cauza naturii sale prin poștă obișnuită.

5.4. În cazul retragerii din contract în conformitate cu articolul 5.2 din Termeni și condiții, vânzătorul va returna fondurile primite de la cumpărător în termen de paisprezece (14) zile de la retragerea din contract de cumpărare de către cumpărător, în același mod ca vânzătorul a primit de la cumpărător. Vânzătorul are, de asemenea, dreptul de a returna performanța oferită de cumpărător la returnarea bunurilor către cumpărător sau altfel, dacă cumpărătorul este de acord și cumpărătorul nu suportă costuri suplimentare. În cazul în care cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul nu este obligat să returneze cumpărătorului fondurile primite înainte ca acesta să returneze marfa sau să demonstreze că a trimis marfa vânzătorului.

5.5. Vânzătorul are dreptul să compună unilateral dreptul la despăgubire pentru daunele produse bunurilor împotriva dreptului cumpărătorului la rambursarea prețului de achiziție.

5.6. În cazurile în care cumpărătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în conformitate cu prevederile § 1829 alin. 1 din Codul civil, vânzătorul are dreptul să se retragă din contractul de cumpărare în orice moment, până când bunurile sunt preluate de către cumpărător. Într-un astfel de caz, vânzătorul va returna cumpărătorului prețul de cumpărare fără întârzieri nejustificate, în numerar în contul desemnat de cumpărător.

5.7. În cazul în care un cadou este oferit cumpărătorului împreună cu bunurile, contractul de cadou dintre vânzător și cumpărător se încheie cu condiția de dezlegare ca, dacă cumpărătorul se retrage din contractul de cumpărare, contractul de cadou pentru un astfel de cadou își pierde efectul și cumpărătorul este obligat să returneze dat un cadou.

6. Transportul și livrarea mărfurilor

6.1. În cazul în care modul de transport este contractat pe baza unei cereri speciale a cumpărătorului, acesta suportă riscul și orice costuri suplimentare asociate acestui mod de transport.

6.2. Dacă, conform contractului de cumpărare, vânzătorul este obligat să livreze bunurile la locul specificat de cumpărător în comandă, cumpărătorul este obligat să preia marfa la livrare.

6.3. În cazul în care, din motive din partea cumpărătorului, este necesară livrarea bunurilor în mod repetat sau într-un alt mod decât cel specificat în comandă, cumpărătorul este obligat să plătească costurile asociate livrării repetate a bunurilor, respectiv. costurile asociate cu o altă metodă de livrare.

6.4. La primirea mărfurilor de la transportator, cumpărătorul este obligat să verifice integritatea ambalajului mărfii și, în cazul unor defecte, anunțați imediat transportatorul. În cazul constatării unei încălcări a ambalajului care indică intrarea neautorizată în transport, cumpărătorul nu trebuie să preia transportul de la transportator.

6.5. Alte drepturi și obligații ale părților în transportul de mărfuri pot fi guvernate de condițiile speciale de livrare ale vânzătorului, dacă sunt emise de vânzător.

7. Drepturi de executare defectuoasă

7.1. Drepturile și obligațiile părților contractante cu privire la drepturile care rezultă din executarea defectuoasă sunt reglementate de reglementările legale relevante, în general obligatorii (în special dispozițiile din § 1914-1925, § 2099-2117 și § 2161-2174 din Codul civil și Legea nr. 634/1992 Coll., Privind protecția consumatorilor, cum a fost modificată).

7.2. Vânzătorul îi răspunde cumpărătorului că bunurile nu prezintă defecte la primire. În special, vânzătorul este responsabil față de cumpărător că, în momentul în care cumpărătorul a preluat bunurile:

      7.2.1. mărfurile au caracteristicile convenite de părți și, în absența unui acord, au caracteristicile descrise de vânzător sau de producător sau pe care cumpărătorul le aștepta în ceea ce privește natura mărfurilor și pe baza publicității acestora,

      7.2.2. mărfurile sunt adecvate scopului menționat de vânzător pentru utilizarea lor sau pentru care sunt utilizate de obicei mărfuri de acest gen,

      7.2.3. mărfurile corespund calității sau proiectului cu eșantionul sau modelul contractat, dacă calitatea sau designul a fost determinat în funcție de eșantionul sau modelul contractat,

      7.2.4. mărfurile sunt în cantitatea, măsura sau greutatea corespunzătoare și

      7.2.5. mărfurile respectă cerințele reglementărilor legale.

7.3. Dispozițiile prevăzute la articolul 7.2 din Termeni și condiții nu se aplică mărfurilor vândute la un preț mai mic pentru un defect pentru care a fost convenit un preț mai mic, la uzura cauzată de utilizarea sa normală, la bunurile uzate pentru un defect corespunzător gradului de utilizare sau uzură cumpărătorului sau dacă rezultă din natura mărfurilor.

7.4. Dacă defectul devine evident în termen de șase luni de la primire, bunurile sunt considerate a fi defecte la momentul primirii. Cumpărătorul este îndreptățit să exercite dreptul la un defect care apare la bunurile de consum în termen de douăzeci și patru de luni de la primire.

7.5. Cumpărătorul își exercită drepturile care rezultă din executarea defectuoasă cu vânzătorul la adresa unității sale, unde acceptarea reclamației este posibilă în ceea ce privește gama de bunuri vândute, sau la sediul social sau la locul de desfășurare a activității.

7.6. Alte drepturi și obligații ale părților legate de răspunderea vânzătorului pentru defecte pot fi reglementate prin procedura de plângere a vânzătorului.

8. Alte drepturi și obligații ale părților contractante

8.1. Cumpărătorul dobândește dreptul de proprietate asupra bunurilor prin plata întregului preț de achiziție al bunurilor.

8.2. În raport cu cumpărătorul, vânzătorul nu este obligat de niciun cod de conduită în sensul prevederilor § 1826 alin. 1 lit. e) din Codul civil.

8.3. Gestionarea reclamațiilor consumatorilor este asigurată de vânzător prin adresa electronică info@xiaomi-store.cz. Vânzătorul va trimite informații despre soluționarea reclamației cumpărătorului la adresa de e-mail a cumpărătorului.

8.4. Autoritatea cehă de inspecție comercială, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, IČ: 000 20 869, adresa de internet: https://www.coi.cz, este responsabilă pentru soluționarea extrajudiciară a litigiilor consumatorilor care decurg din contractul de cumpărare. Platforma online de soluționare a litigiilor, disponibilă la https://ec.europa.eu/consumers/odr, poate fi utilizată pentru rezolvarea litigiilor dintre vânzător și cumpărător în temeiul contractului de cumpărare.

8.5. Centrul European pentru Consumatori Republica Cehă, cu sediul social la Štěpánská 567/15, 120 00 Praga 2, adresa Internet: https://www.evropskyspotrebitel.cz este un punct de contact în conformitate cu Regulamentul (UE) nr. 524/2013 al Parlamentului European și al Consiliului din 21 Mai 2013 privind soluționarea online a litigiilor și de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 și a Directivei 2009/22 / CE (Regulamentul online privind soluționarea litigiilor consumatorilor).

8.6. Vânzătorul are dreptul să vândă bunuri pe baza unei licențe comerciale. Licențierea comercială se efectuează în cadrul competenței sale de către biroul de licențe comerciale relevant. Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal supraveghează domeniul protecției datelor cu caracter personal. Într-o măsură limitată, Autoritatea cehă de inspecție comercială supraveghează, de asemenea, respectarea Legii nr. 634/1992 Coll., Privind protecția consumatorilor, astfel cum a fost modificată.

8.7. Cumpărătorul își asumă prin prezenta riscul unei schimbări de circumstanțe în sensul articolului 1765 alineatul 2 din Codul civil.

9. Protecția datelor cu caracter personal și trimiterea de mesaje comerciale

9.1. Protejarea datelor cu caracter personal ale cumpărătorului sau a oricărui alt utilizator al site-ului, inclusiv condițiile pentru trimiterea de comunicări comerciale, este guvernată de Termenii de confidențialitate, al căror text complet actual poate fi găsit aici.

9.2. Vă determinăm satisfacția față de achiziția dvs. prin chestionare prin e-mail în cadrul programului Verificat de clienți, în care este implicat magazinul nostru electronic. Vă trimitem la dvs. de fiecare dată când cumpărați de la noi, dacă în sensul § 7 paragraful 3 din Legea nr. 480/2004 Coll. Pentru unele servicii ale societății informaționale, nu veți refuza să trimiteți comunicările noastre de afaceri sau să revocați consimțământul acordat anterior. Folosim un procesor, care este operatorul portalului Heureka.cz, pentru a trimite chestionare, pentru a evalua feedback-ul dvs. și pentru a analiza poziția noastră pe piață; În acest scop, putem transmite informații despre bunurile achiziționate și adresa dvs. de e-mail.

10. Utilizarea cookie-urilor

10.1. Așa-numitele cookie-uri sunt utilizate pe site. Regulile de utilizare a acestora, precum și modul de interzicere a acestora, sunt disponibile aici.

11. Livrare

11.1. Poate fi livrat cumpărătorului la adresa de e-mail a cumpărătorului.

12. Dispoziții finale

12.1. Dacă relația stabilită prin contractul de cumpărare conține un element internațional (străin), atunci părțile convin că relația este guvernată de legislația cehă. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorului care decurg din reglementări legale în general obligatorii.

12.2. Dacă o prevedere a Termenilor și condițiilor este sau devine invalidă sau ineficientă, prevederea invalidă va fi înlocuită de o prevedere a cărei semnificație este cât mai apropiată de prevederea invalidă. Nulitatea sau ineficiența unei dispoziții nu afectează valabilitatea celorlalte dispoziții.

12.3. Contractul de cumpărare, inclusiv condițiile comerciale, este arhivat de vânzător în formă electronică și nu este accesibil.

12.4. Formularul de retragere din contractul de cumpărare îl puteți găsi aici.

12.5. Informații de contact ale vânzătorului: Xiaomi-Store, Rímská 24, 120 00 Praga, Republica Cehă, info@xiaomi-store.ro, +36 30 532 3277.

În Jindřichův Hradec pe 25 mai 2018

arrow_upward