Crăciun 2020 // Magazin deschis // Toate informațiile AICI

Returnează în termen de 14 zile

Întrebări frecvente

Ce bunuri pot returna sau schimba?

Puteți returna bunuri nedeteriorate din magazinul nostru electronic în termen de 14 zile de la livrarea / colectarea bunurilor. Nu trebuie întotdeauna să returnați întreaga comandă, puteți returna doar o parte din aceasta. În ghid, alegeți ce mărfuri din comanda doriți să returnați.

Vă rugăm să încercați să returnați bunurile în cele mai bune condiții posibile, inclusiv toată documentația, ambalajul etc. În cazul în care mărfurile returnate sunt utilizate în mod evident dincolo de familiarizarea cu produsul, vom fi obligați să-l restabilim la starea sa inițială, care costă niște costuri suplimentare, pe care le vom deduce din prețul de cumpărare (de exemplu, bunurile vor fi zgâriată, deteriorate etc.).

Când îmi voi recupera banii?

De obicei, trimitem banii în aceeași săptămână de la livrarea mărfurilor returnate la magazinul nostru, cel mai adesea vineri. Transferul bancar durează de obicei o zi lucrătoare, dacă returnăm banii prin GoPay (dacă ați achitat comanda prin gateway-ul nostru de plată din magazinul nostru electronic), transferul poate dura până la trei zile lucrătoare în conformitate cu termenii serviciului GoPay, nu îl putem influența.

Oferiți schimburi de mărfuri?

Cu siguranță. Dacă doriți să schimbați bunurile cu alte persoane, nu este necesar să le trimiteți înapoi și să comandați altele. Vă rugăm să ne scrieți prin e-mail sau să ne sunați la +36 30 532 3277. Pregătiți numărul comenzii și numele sau codul mărfurilor care vă interesează. Vom găsi modalitatea optimă de a face schimbul.

Bunurile mi-au venit deja deteriorate, ce se întâmplă cu ele?

Sunați-ne sau scrieți un e-mail imediat ce aflați. Vom afla cum să vă trimitem bunuri noi și nedeteriorate și fie să ne luăm bunurile deteriorate, fie să le lăsăm la dvs.



Serviciu de garanție

Dacă ați cumpărat bunuri de la noi și s-a rupt în perioada de garanție, aveți dreptul la reparația gratuită a acestuia. Procesul este foarte simplu, fără tipărirea formularelor! Reclamațiile sunt guvernate de procedura de reclamație.

În vrăjitorul de mai sus, trebuie doar să introduceți numărul comenzii și adresa de e-mail pe care le-ați utilizat în comandă. Vrăjitorul vă va ghida prin întregul proces de revendicare a bunurilor.

  1. Completați câmpurile obligatorii și veți primi prin e-mail adresa de trimitere a produsului împreună cu numărul cazului
  2. Împachetați produsul defect, completați numărul cazului de pe transport și îl trimiteți. Asta e tot! Fără imprimare arhaică a formularelor.
  3. Sunteți informat în mod constant prin e-mail cu privire la situația plângerii. Dacă am primit deja produsul, dacă este deja reparat etc.



Serviciu fără garanție

Ți-ai rupt Xiaomi-ul? Nu funcționează așa cum ar trebui? Nu contează dacă a fost cumpărat de la noi sau nu, oferim servicii post-garanție pentru toată lumea.

Prețurile de mai jos sunt orientative, inclusiv TVA, și nu includ taxele poștale (conform listei noastre de prețuri).

Dacă sunteți interesat de reparație, vă rugăm să completați adresa de e-mail și numărul comenzii din ghidul de mai sus (dacă nu aveți unul, completați zero).

De asemenea, veți descrie tipul de produs, defectul și metoda preferată de reparare. Vom confirma apoi dacă putem repara produsul, dacă piesele de schimb sunt în prezent în stoc sau cât va dura reparația. Adresa pentru livrarea bunurilor pentru reparații este aceeași ca în cazul service-ului în garanție și o veți primi și în căsuța de e-mail imediat ce confirmăm solicitarea de reparație.

Serviciu expres

Trebuie să vă reparați telefonul cât mai curând posibil? Oferim, de asemenea, reparații exprese pentru încă 50 de lei. Cu toate acestea, depinde întotdeauna de volumul de lucru. Sunați-ne sau scrieți un e-mail la info@xiaomi-store.ro și stabiliți o întâlnire cu noi.

Dacă este posibil, întotdeauna faceți o copie de rezervă a tuturor datelor și deconectați-vă de la contul dvs. Xiaomi înainte de a repara telefonul.

Listă de prețuri

Înlocuirea afișajului Preț (Lei)           Alte reparații Preț (Lei) Aspiratoare Preț (Lei)
Redmi 4 200,-           USB 110,- Baterie   370,-
Redmi 4x 200,-           Conector pentru căști 110,- LDiS (laser senzor)   550,-
Redmi 5/Plus 280/300,-           Baterie 110 - 150,- Motor   425,-
Redmi 6/6A 300/280,-           Speaker 110,- Curățare   185,-
Redmi 7/7A 350/330,-           Redarea software-ului 130,- Curățarea prin oxidare   230,-
Redmi 8/8A 370/350,-           Curățarea prin oxidare 230,-      
Note 4 Global 200,-           Deblocarea contului  440,-      
Note 5 350,-           Înlocuirea geamului camerei 90,-      
Note 6 350,-                    
Note 7 370,-                    
Note 8T 460,-                    
Note 8 Pro 500,-                    
Mi A1  200,-                    
Mi A2 370,-                    
Mi A2 Lite 350,-                    
Mi A3  Nu este în stoc                    
Pocophone F1 390,-                    
Mi 8 Lite 370,-                    
Mi 8 740,-                    
Mi 9 1100,-                    
Mi 9 SE 1090,-                    
Mi 9 Lite 1120,-                    
Mi 9T Nu este în stoc                    
Mi Mix 2 740,-                    
Mi Mix 2s 740,-                    
Mi Mix 3 1120,-                    
                       
                       
                       

- Aveți un alt dispozitiv Xiaomi decât cel enumerat? Contactați-ne și vom aranja piese de schimb și reparații.

- Pentru a debloca un cont Xiaomi / Google, este necesar să furnizați documentul fiscal original original (documentul fiscal nu trebuie să provină din bazar, casa de amanet etc.)

arrow_upward